Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, December 3, 2013

PENGAKUAN BENAR TENTANG ALFALFA

Hari ini nak dedah tentang penggunaan alfalfa pada diri saya..sebenarnya memang pengguna setia Alfalfa sebelum pregnant hari itu..lepas dah pregnant terus stop sebab takut kecutkan rahim..actually boleh saja makan sebiji or 2 biji ..but at your own risk la kan..;)

So selepas hampir 10 bulan lebih tak makan alfalfa, saya memang dah rindu betul nak makan alfalfa tu sebab saya pernah rasa kesannya sangat best pada saya..masa pantang ingat boleh makan tiba-tiba anak jaundis pula..so HOLD lagi..

Lepas 40 days gitu lah saya start balik makan Alfalfa...seriously, im FLAT!! Sakit badan sana sini, rasa macam nak demam and so on..rasa macam nak stop je tapi because i know it is healing crisis..so saya teruskan ambil hampir 8 biji sehari!!

Lepas beberapa hari saya rasa ringan aje badan sbb all toxin were flushed out!! saya dpt rasa kulit pun jadi minyak-minyak sikit..wah banyak betul toksik dalam badan ni selama 10 bulan!

Darah nifas yang saki baki pun keluar lancar..susu meriah...dan yang penting kurang dah lenguh-lenguh badan seiring dgn pengambilan alfalfa+ostematrix.

TERBAIK!!

Rating 5 star!!


superb!!
Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH