Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, May 6, 2014

Puas makan dengan MAKANAN ROHANI..superb best!! Jom percaya sebelum berjaya!

Assalamualaikum semua,
Jom mulakan hari dengan fikir positif, terapkan nilai-nilai positif dalam minda anda. YOU ARE WHAT YOU THINK. Kita berada dalam roda fikiran kita. Percayalah.

Minggu lepas, saya telah dipilih oleh Allah untuk menghadiri sesi motivasi or saya lebih suka sebut SPIRITUAL SESSION dengan Ateh @ Tuan Zuhairi Nopiah. Beliau telah member aura yang begitu hebat dengan izin Allah kepada kami di situ. Satu pengalaman yang baru, satu ilmu yang sungguh istimewa.
Barisan S2U telah berjaya menganjurkan satu program yang berkualiti tinggi. Sekalung tahniah di ucapkan. Dapat berjumpa dengan Master iffah, antara insan yang saya suka memang membuatkan semangat saya lebih tinggi. 

Apa yang diperkongsi kan dalam seminar 2 hari itu sangatlah EKSLUSIF. Tak mungkin dan tak akan sama dengan apa yang saya cuba sampaikan. Sebab auranya sangat berbeza.
Dalam program ini satu yang saya sangat suka ialah meletakkan ALLAH pada tangga teratas. Buat apa pun ingat lah ALLAH sebab ALLAH ialah UNIVERSAL  ATTRACTOR.
LAW of ATTRACTION adalah sedikit sebanyak mengupas tentang tarikan magnet dalam diri kita. Bagaimana minda kita boleh menakluk apa yang kita fikir. Sebab tu kita disarankan jangan fikir yang negative sebab makin lama kita fikir yang negative makin kerap ia akan datang pada kita

Antara quote yang saya suka oleh Ateh :
1.       Syurga hanya terima orang-orang hebat. Sangat terkesan dengan quote ini. Adakah kita ini sudah jadi orang yang hebat?
2.       Percaya sebelum berjaya. Walaupun tak berjaya lagi, bayangkan diri anda sudah berjaya  mengecapi kejayaan tersebut
3.       Tulis target anda. Cita-cita adalah yang ditulis bukan diperap sahaja dalam minda. Tulis dan tatap tiap-tiap hari. Ini adalah rahsia kejayaan ramai jutawan
4.       Kejayaan bermula dari kekalahan yang dipelajari. Bak kata lagu dalam cerita Boys, MISTAKES ARE THE SECRET OF SUCCESS. Jangan pandang kekalahan sebagai kelemahan, go thru it, face it , jadikan pengajaran dan ubah menjadi lebih baik.
5.       Kawal hati untuk kawal semua benda


Yang ni antara saya ingat lah, tengah lunch time ni saya tulis apa yang saya ingat.
Salah satu yang sangat member kesan pada saya ialah kejadian batu permata. Betul-betul membuatkan diri saya sentap sebentar.

Batu permata yang paling bernilai adalah batu yang menghadapi tekanan demi tekanan. Jika anda di uji Allah, ingatlah bahawa mungkin Allah hendak melonjakkan anda ke tempat yang lebih tinggi.

Sesungguhnya, PRICELESS. Tak ada perkataan untuk menggambarkan sesi itu. Sampai ke hari ini saya masih terkesan dengan AURANYA.. J

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh layari web ini. Call ateh terus pun boleh. Insha Allah Ateh akan membantu. :)



Sebelum ledakan aura


exercise paling sempoiiiii....best
bersama master farah, nanny saya

Untuk lihat gambar-gambar lagi menarik boleh singgah FB saya.. www.facebook.com/RehanaNurulAmin




Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH