Pages

Follow US

Our Video

Friday, May 16, 2014

KRIM MAGIK SUPER DEMAND! ~HERBAL BLEND SHAKLEE TOP RANKING!

 Salam sabtu semua, bersiaran lagi kita pagi ni ye, :) alhamdulillah dari semalam saya nak share tentang herbal blend ni. Sebab? Saya ada baca dan suka risik tentang bahan-bahan yang ada dalam sesebuah produk. Lagi-lagilah produk yang kita nak jual kan. Wajib lah tahu serba sedikit. Tapi bila saya baca semalam tentang herba-herba semulajadi yang diekstrak dalam herbal blend ni, saya rasa macam nak borong banyak-banyak untuk diri saya dan keluarga saya sendiri. Serius! Ini bukan cerita rekaan sebab saya dah guna untuk anak-anak saya memang alhamdulillah superb!!

herbal blend
5 tiub kat saya. Saya reserve 1 atau 2 untuk saya. Yang lain untuk dijual. Memang sehari saja keluar di branch shaklee, the next day dah licin! jom rembat dari saya RM 27.50 sahaja! murah!!!!!!
testimoni herbal blend
Antara testimoni di secret group kami. :)
Kalau ikutkan testimoni saya, memang berkesan untuk ruam lampin. Satu hari aja boleh baik dah based on my experience. Kalau gatal-gatal pun saya suka sapu. Memang magik!!
herbal blend
Ni lah ekstrak semulajadi dalam herbal blend. Zaman dulu-dulu guna herba ni jer untuk kulit, untuk masakan, untuk radang, untuk ekzema dan macam-macam lagi...



 Antara kegunaan herbal blend yang lain :

1. Merawat ekzema dan gatal-gatal kulit
2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
3. Mengurangkan ruam lampin
4. Bagus sebagai antiseptik dan ubat lecur
5. Untuk melecet
6. Menghilangkan parut ( contoh chicken pox)
7. Sebagai losyen harian sebab tak berminyak!


Satu rumah satu herbal blend. Jom ke arah semulajadi :)
 


Berminat? Hubungi Rehana/ whatsapp 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH