Pages

Follow US

Our Video

Saturday, June 28, 2014

TERBONGKAR!!! BILA PUASA DAH TAK LUNYAI!!!

Puasa bukanlah alasan untuk seseorang jadi lemah dan longlai. Malah pada bulan puasa lah kita kena rebut pahala puasa. Bukan dengan duduk sahaja, atau tahan dari makan or minum sahaja

Zaman-zaman dulu, sebelum kenal shaklee, memang saya amalkan kurma untuk sahur sampai sekarang. Untuk tenaga yang berkekalan. Lepas kenal shaklee saya amalkan ESP. Alhamdulillah untuk husband pun saya bagi ESP, dia suka kata ' Best lah ESP ni, boleh tahan sikit puasa ni '.

Yelah, kita ni memang pemakanan asyik yang tak sihat, sayur pun kurang..memang sistem ketahanan badan agak lemah. Sebab tu kita boleh cuba makanan-makanan yang menaikkan tenaga semasa berpuasa.

Jom kita review sikit apa kata mommies yang dah cuba shaklee semasa bulan puasa :)

testimonial set puasa

testimonial set puasa

testimonial set puasa

testimonial set puasa

set puasa power / mighty3 gems


Bila buka puasa tu, cuba try yang ni...nampak sedap kan.....memang gain tenaga balik....slurrrrpppp...

performance drink


SEMOGA PUASA KITA AKAN LEBIH BERKUALITI DENGAN IBADAH-IBADAH YANG SEWAJARNYA..:)

Saya sertakan sekali jadual berbuka puasa bagi kawasan kuala- lumpur untuk rujukan anda semua ...Selamat berpuasa!!



Untuk tips berpuasa semasa hamil dan menyusukan anak leh baca ni...;)

Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH