Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, January 21, 2015

JANA INCOME DI KALA GST DIPERKENALKAN. SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN!!

Assalamualaikum semua,

Sibuk sikit beberapa hari ini. Ramai betul order VIVIX bulan ni tau. Mungkin ramai dah tahu kehebatan tonik ajaib ini..:)

Ok hari ni bukan nak cerita pasal VIVIX. Saya nak cerita tentang expenses yang semakin meningkat ni. Saya makan gaji juga di samping bisnes shaklee ni. Alhamdulillah gaji lebih 4 angka. Gaji saya semua memang akan HABIS by 15 hb setiap bulan. Komitmen tinggi, rumah, maid, minyak , toll, makan kat ofis. semua melonjak naik.

Yang maid pun suruh naikkan gaji, sebab dah jaga anak memang naik gak la gaji. Duit minyak macam air dah. Rumah belum naik lagi, tapi dah keluar desas desus untuk naik lagi.

Di saat macam ni, bukan boleh hanya merenung masa depan tanpa hala tuju. Bagi saya zaman ini perlu side income yang boleh menjanjikan kehidupan yang selesa. Mestilah kita nak bagi yang terbaik untuk anak-anak kita kan? Alhamdulillah dengan bisnes ini saya mampu cover mana yang lopong, mampu saving sedikit demi sedikit.

Bagi saya rezeki bukan datang bergolek tanpa usaha. Mesti kena ada usaha yang sewajarnya. Be creative. Lagi-lagi bulan 4 nanti dah ada GST. Mampukah kita mengendalikan kewangan dengan sebaiknya? Tepuk dada, tanya akal.



Jika anda hendak sertai saya, anda perlukan kesabaran yang tinggi. Baru lah boleh meraih income yang tinggi dengan izin Allah.

Insha Allah












Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH