Pages

Follow US

Our Video

Friday, January 11, 2013

B compleks shaklee~ MURAH dan LENGKAP!!





















B Compleks merupakan vitamin yang sangat penting untuk kita. Lengkap dengan 8 jenis vitamin B, B compleks shaklee merupakan item yang unggul terutama untuk wanita hamil.

Dahulu, saya juga pernah mengambil B compleks jenama lain, namun, badan saya tak boleh adopt dan sering sembelit. Bila saya ambil vitamin B compleks shaklee, Alhamdulillah stress makin kurang dan tak ada masalah panas badan atau sembelit.

Lagi satu feedback yang saya terima tentang B compleks shaklee : TAK BERBAU dan senang ditelan. Yang ini sangat sesuai untuk wanita hamil yang sering loya.

Tapi harga memang sangat murah!! Nak tahu berapa murah? Jom PM!



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH