Pages

Follow US

Our Video

Thursday, January 31, 2013

Nak anak yang pintar?????Jom baca

Saya jarang beli paper star. Dulu-dulu selalu beli masa time cari kerja.Sekarang beli lagi bila nak cari kerja lagi..hehe...Certain articles dalam The Star memang menarik dan infomatif. Satu artikel yang memanggil saya untuk update blog hari ini is 'SMART MOVES' from The star Section Health page 10

Sedikit sebanyak review tentang artikel tersebut:

Studi menunjukkan pengambilan OMEGA 3 semasa hamil mampu melahirkan anak yang lebih tinggi IQ. Wah bestnya. Tak pernah tahu pun sebelum ni, kalau tak dah telan sebotol dua dah..hihi...:P

Pendapat mereka ada beberapa faktor yang membawa kepada intelek kanak-kanak iaitu DIETARY, ENVIRONMENT dan juga EDUCATION WISE yang dipilih. 

Pasal asid lemak saya dah pernah terang dulu, ia membantu meningkatkan daya fikiran kerana ia membina blok untuk sistem saraf yang badan sendiri pun tak boleh nak hasilkannya. Tambahan pula, B-complex juga membantu memberi tenaga untuk membina sistem saraf yang cemerlang..;)

Actually, haritu ada pergi DSM (Discover Shaklee Meeting), memang hal ini dibincangkan, so ibu bapa sekalian, pilihlah yang terbaik untuk anak anda. ANDA PENENTU MASA DEPAN ANAK ANDA.

RAISE YOUR CHILD WITH RELIGION, FULL OF CARE& EDUCATION :)



anak pintar
Artikel dalam star, sempat snap gambar ni
omega guard
Favourite Ibu bapa sekarang ni ;)

Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH