Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, February 13, 2013

A BIG CHANGE IN ME!

Dah hampir setahun saya menggunakan produk shaklee.. Alhamdulillah, sangat bagus kesannya ke atas diri saya. Kalau nak tahu, saya cepat stress, down and penat sebelum ni.. tapi sejak setahun yang lepas saya mula mendapati perubahan yang ketara which is VERY GOOD for me.

Saya mengambil set wellness ( vitalea, b compleks, vtiamin C, alfalfa , ESP) dan ostematrix. Vitamin2 ini membantu dalam penyusuan, tidak mudah letih dan lebih bertenaga.

Bonus yang saya dapat, kulit lebih cantik dan licin dan KURUSSS,, saya tak makan set untuk kurus pun, tapi maybe sebab breastfeed dan ESP serta alfalfa boleh sebabkan berat saya turun cantik sahaja. Sampai orang tegur macam anak dara..:)

Kalau rasa jerawat nak tumbuh, saya sapu VITAMIN E...terus kering!!

Inilah latest rupa saya. CERIA & happy!!!




Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH