Pages

Follow US

Our Video

Saturday, August 3, 2013

Nak balik beraya? Apa yang perlu ada dalam 'FIRST AID BOX' anda?????

Suasana hari raya makin meriah sudah.....Kiri kanan orang dah mula prepare untuk balik kampung, buat biskut, buat kek, tukar langsir, servis kereta untuk balik kereta dan macam-macam lagi..

Cerita pasal servis kereta, nak share sikit pasal sistem badan kita pun kena servis juga. Actually, bulan posa ni dah cukup untuk servis sistem badan kita. Menyihatkan tubuh kita lepas setahun asyik makan,makan dan makan..sepatutnya dah lepas puasa ni kita kena maintain juga...tapi tahula kita-kita ni...asal berkumpul nampak rendang,lemang, lontong, ketupat, nasi minyak,nasi briyani, kuih muih, minuman bergas, coklat, segala macam juadah RAYA, mesti tergugat juga iman kan????betul tak..kalau tanya saya pun saya begitu..Nak, nak tengah preggy ni, dah boleh bayang macam mana saya nak makan masa raya nanti...:D:D

Itu belum lagi masuk open house sana sini sebulan lamanya..hehe...so diet kita terganggu juga sedikit sebanyak kecualilah individu itu pandai mengawal diet..:D

So, untuk itu, saya sarankan 3 benda yang penting yang perlu anda bawa semasa balik kampung nanti..pasti anda boleh beraya dengan senang hati ;)

PEPPERMINT GINGER PLUS
Yang ni memang terbaik untuk melegakan masalah tak hadam perut, gastrik, pedih ulu hati, rasa kembung perut lepas makan bertan-tan makanan..yang ni memang WAJIB ada bagi saya sebab badan saya ni pun senang berangin..best sebab ada esktrak pudina, cekur manis, halia dan jintan manis..memang orang guna tradsional la herba-herba ni untuk mengatasi masalah perut. Kalau dulu kita selalu ada ginger beer kan? Ha, jom tukar selera sikit..lagi selamat!
 OMEGA GUARD
Leburkanlah lemak-lemak yang terkumpul tuh...buang karan je simpan banyak-banyak dalam badan..memang the best lah untuk buang lemak lepas makan rendang nasi impit lemang semua..

 NUTRIFERON
 Minum bergelen-gelen air gas? Air sejuk? Pepsi, oren bagai? Kena flu or demam? Jom kasi shield imun sistem kita dengan nutriferon..semestinya semulajadi!!

OK..dah clear kan? So semoga beraya dengan senang hati dan bahagia merayakan lebaran ini...
Salam sayang
Rehana








Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH