Pages

Follow US

Our Video

Thursday, August 1, 2013

Hadiahkan pada yang tersayang sempena PROMO ADVANCED JOINT HEALTH~ Harga memikat, kesan menyengat!


advanced joint health


PROMO BULAN OGOS
>>ADVANCED JOINT HEALTH<<

Wahh..promo bulan ogos ni advanced joint health lagi!! Memang tertarik lah dengan promo bulan Ogos ni..Bakal meletup juga seperti promo-promo bulan lepas...

Sempena nak balik kampung ni, apa kata beri AJH ni pada ibu bapa,nenek, datuk, makcik, pakcik, pengacau dodol ker..hehe..Untuk kakak-kakak yang ralit buat kuih atau kek sampai sakit-sakit pinggang,sampai lenguh pinggang hingga tak terlarat untuk hari seterusnya....Untuk abang-abang yang drive balik kampung berbelas jam dengan jem lagi....cuba bagi supplemen ini pada mereka..Insha Allah, kesannya sangat menakjubkan.. Dulu saya bagi ibu saya juga AJH ni, sekarang dah upgrade pada VIVIX, tapi memandangkan tengah promo saya nak borongggggg jugak..hihi....

Apa keistimewaan AJH ni??
~ Kajian dijalankan membuktikan kesan seawal 5 hari boleh dilihat..( ini kajian yang cakap ye, tapi mostly customer saya baru makan 2 kali dah amazed dengan kesannya..:) )
~ Ekstrak jagung yang ada glukosamin digunakan untuk meningkatkan kesan kusyen pada sendi dan melicinkan pergerakan sendi.
~ Esktrak boswellia menghalang bahan kimia menyerang dan melindungi sendi . Boswellia ni orang guna untuk rawat artiritis pada zaman-zaman dulu..
~ Bebas chondroitin ; di mana chondroitin akan menghalang penyerapan glukosamin
~ SEMUA ADALAH DARI EKSTRAK TUMBUHAN 100%..tapi kesannya memang UMPPPHH...


Jom borong berbotol-botol untuk keluarga tersayang...Sempena hari raya ni, saya masih boleh COD di area-area gombak, sungai buloh, kepong, wangsa maju dan setapak..So boleh terus contact saya untuk FRESH SUPPLEMEN..hehe..

Jom borong dengan harga runtuhhhhhh....


Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH