Pages

Follow US

Our Video

Thursday, July 18, 2013

ESP HABIS STOK DI SEMUA BRANCH???ALTERNATIFNYA TETAP ADA DAN MEMANG UMPPPHHH...



Pagi-pagi sampai ofis, dapat message yang ESP dah habis stok di semua branch!! Fuh,,penangan ESP memang sangat hebat sampai bukan time promo pun dah licin habis..habuk pun tak ada..:P Maklumlah bulan puasa ni ramai betul order ESP untuk mereka bersahur dan kekal bertenaga sepanjang hari. Saya pun mesti dapat order hari-hari..Asyik restok ESP sahaja kerjanya..

Tapi, untuk customer-customer ESP yang tegar, jangan risau, jangan panik. Ada alternatif yang best untuk ganti ESP buat sementara stok tak ada...nak tahu ape???jom tengok gambar


meal shake
MEAL SHAKE!!!!!! Yeah...siapa yang tak pernah rasa meal shake? Memang terbaik lah...saya sangat suka dengan rasanya. Husband pun lagi suka meal shake sebab bau vanila yang menusuk tu memang superb la..ramai ibu menyusu yang suka meal shake juga. Ada yang beritahu anak lagi suka menyusu bila minum meal shake...;) Apa lagi, jom rembat lagi meal shake untuk bulan puasa ni.. Ada 19 jenis vitamin dalam meal shake..ada asid amino perlu dan tak perlu juga..rendah lemak..sumber protin..mencantikkan kulit..sesuai untuk beri kanak-kanak hingga dewasa..nak ajar anak bersahur pun memang sesuai guna meal shake ni..tahan lama dan bertenaga...pendek kata semua orang boleh minum..;)


cinch

CINCH SHAKE pun ramai juga yang order sebab nak kurus dan pada masa yang sama nak bertenaga...Minum cinch ni memang best sebab rasa sedap , mengenyangkan dan boleh kurus lagi..Ha, banyak fungsi tu...So siapa yang nak kurus time raya ni, jom pm saya laju-laju untuk order

Pesanan : Jika rasa nak order, baik order segera..shaklee memang high demand sebab produknya yang sangat berkualiti dan memberi kepuasan. So memang always HOT items semua dan memang boleh LICIN STOK di seluruh Malaysia bila-bila masa!!..So jom order laju-laju lah....;)




Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH