Pages

Follow US

Our Video

Thursday, July 11, 2013

BONUS MASYUK MASUK TENGAH BULAN! !AWESOME! MARVELLOUS!

Alhamdulillah...syukur dan syukur yang tak terhingga pada Allah kerana rezeki yang tidak bertepi..Pagi-pagi lepas sahur tengok whatsapp geng-geng sideline semua excited dengan bonus yang dah masuk..Apa lagi..keluar Note 2+ calculator..kira-kira tu penting..hihi..log in maybank2u..teruja tengok balance akaun yang semalam hanya RM 10 sahaja dah bertukar pada RM ****..Memang rezeki di pagi jumaat.

Sejak saya masuk bekerja, gaji+ income saya di Shaklee ni memang rezeki Allah sebab memang di kala ini memerlukan duit..hatta RM 50 saya perjuangkan untuk merealisasikan impian saya...

Nak tahu kenapa?

Gaji saya ( belum dapat 1st gaji lagi) bila saya kira-kira hampir 90% akan lesap untuk bayar rumah, toll, minyak ( tempat kerja memang jauh setakat ini), maid, makan, bayar bil..baki 10% sahaja yang ada dengan saya..itupun untuk emergency atau nak INDULGE DIRI saya..

Memang cost of living dah jadi tinggi..sangat tinggi, kalau dulu saya suka berada dalam comfort zone,mengatakan income saya dah cukup. Tak perlu banyak-banyak. Namun saya silap. Cost of living sangat mahal sehinggakan saya nak beri pada ibu bapa duit pun tak cukup..Sedih? memang sedih...

Bila saya buat part time bisnes dengan shaklee, saya dapat rasa kepuasan bukan dari segi kewangan sahaja malah I LOVE TO DO IT...bukan $$$ yang menjadi habuan utama. NO. Lebih dari itu.

Bila ada income shaklee ni, atleast saya boleh allocate untuk renovation rumah ( yang memang dah terover budget sikit), boleh saya beri pada ibu2 saya, boleh saya beri reward pada husband yang bertungkus lumus menolong biz ini. Semua rezeki Allah. Alhamdulillah..

Nak tahu kunci rezeki menjadi meriah dan subur?
~ Sentiasa bersyukur walaupun dapat sikit sahaja.
~ Solat dhuha ( ketenangan yang tak terkira)
~ Surah Al waqiah
~ RCA+Zikir
~ Sentiasa ringankan tangan untuk bersedekah

Anda boleh jadi macam saya juga, inginkan extra income? Boleh join kami. Guideline 100%.

Selamat melakar impian dengan Shaklee :)

Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH