Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, July 10, 2013

GLA COMPLEX~Segala-galanya tentang wanita..PROMO HOT BULAN JULAI!

Salam semua, baru nak update blog ni.baru dapat timing untuk berblog semenjak dah masuk kerja ni. Tapi, walaupun blog tak update, rata-rata semua customer saya dah tahu tentang promosi HOT Gla Complex ni..
Ramai yang betul-betul teruja dengan promo ini.. Saya tak sempat nak promo pun dah hampir 20 botol terjual pada minggu pertama..Memang larisss....


gla complex
Kalau nak tahu, ramai wanita sukakan GLA Complex atau Evening Primerose Oil. Sebab apa? Nanti saya cerita..Sekarang jom kita tengok kenapa GLA complex jadi pilihan ramai berbanding dengan Evening Primerose Oil di pasaran..:

1. GLA (Gamma linolik Acid) yang terdapat dalam GLA complex adalah 2 kali ganda lebih banyak dari kandungannya di Evening Primerose Oil. Hebat kan..2 kali ganda!! Sebab tu ramai suka

2. Kandungan Vitamin E - sebatian vitamin E dalam kapsul softgel ini menjadikan GLA Complex lebih istimewa.


So, ramai yang memilih GLA Complex..Anda? jom tengok fungsi-fungsi nya pula :

* Mengurangkan diabetes
* Menstabilkan hormon
* Mengurangkan sindrom PMS dan Menopous
* Mengurangkan jeragat dan mencantikkan kulit
* Meningkatkan kesuburan dengan menghasilkan cecair serviks yang membantu persenyawaan sperma
   dengan lebih baik
* Mengurangkan blood clots
* Mengurangkan artirits
* Mengurangkan senggugut

Wow..banyak kan fungsi untuk wanita???Sebab tu ramai yang sambar 2-3 botol seorang..jimat memang banyak!!!

Siapa nak harga runtuh, cepat-cepat pm saya atau terus whatsapp di 0122319979..Cepat ye, Shaklee ni asal promo je mesti ramai rembat sampai licin stok di branch...Nanti kalau dah habis jangan tanya saya ye,,,;)





Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH