Pages

Follow US

Our Video

Saturday, March 29, 2014

FENOMENA SHAKLEE MASIH HANGAT!!!


Lama dah tak update sini..Sangat sibuk dengan urusan kemas rumah dan juga urusan shaklee yang telah diperketatkan RULES nya...

Jika sebelum ini ramai customer saya menikmati harga ahli tanpa menjadi ahli, tapi kini pihak shaklee telah enforce untuk STANDARDIZE harga ahli hanya untuk ahli sahaja. Kira privillege harga ahli untuk ahli je...kira ekslusif hanya untuk ahli..

Jadi jika sesiapa yang masih nak harga ahli, anda boleh mendaftarkan diri sebagai ahli dengan saya..senang sahaja nak daftar..

~ Bayar RM 65 atau beli barang untuk RM 650 ( free membership)
~ Bagi details lengkap
~ Saya akan klik2 dan siap online registration

Murah je RM 65 tu sebab saya sangat yakin anda akan dapat balik RM  65 tu melalui bonus anda...ha...mana lagi untung? Nak beli harga retail atau nak jadi ahli dengan pelbagai benefits yang tak terkira..

So once anda dah jadi ahli, anda boleh buat pilihan untuk buat biz sebagai side income atau untuk kegunaan sendiri..tapi jika untuk kegunaan sendiri pun masih ada benefits yang boleh dapat..classs gitu kan..;)
















Sesiapa mahu join kami untuk biz marketing yang hebat, boleh PM kami..:)

Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH