Pages

Follow US

Our Video

Saturday, October 6, 2012

ESP *magic item*

Sempena promo Oktober ini dengan ESP harga runtuh mendadak...saya nak kongsi pasal Energizing Soy Protein atau lebih dikenali dengan ESP.

ESP adalah satu minuman yang berasaskan dari soya yang mempunyai pelbagai khasiat. Ia mengandungi 9 asid amino yang tidak dapat dihasilkan dalam badan dan juga mengandungi vitamin B dan kalsium serta bebas daripada gula tinggi dan kafein. Ia diproses dengan menggunakan 100% air dan tidak ada perisa atau pewarna tambahan.

Dalam post sebelum ini pun saya dah explain sedikit sebanyak tentang ESP. Cuma dalam post ni saya higlight lebih sikit.

Soalan yang kerap kali di ajukan oleh customer : Tak ada side effect ke? Bagus ke ESP ni?

Try dulu baru tahu keberkesanan ESP. Saya dah cuba dan memang puas hati dengan ESP ni. Dan memang tak ada side effect sebab 100% semulajadi daripada soya.

Kulit kering, alergi, stretch mark yang langung tak hilang, payudara kendur, lesu sepanjang hari, tiada tenaga, mahu kurus, masalah penyusuan, jeragat tak hilang-hilang, nak awet muda, kuku rapuh,rambut gugur, INSYA ALLAH boleh di atasi dengan ESP.Yang penting anda sihat selalu!

Jom Try dan rasai perbezaannya sendiri!:)

Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH