Pages

Follow US

Our Video

Friday, May 24, 2013

Energizing Soy Protein TERBAIK di abad ini!!!

esp shaklee


Sebut pasal ESP semua akan cerita pasal penyusuan kan? Bukan ok! ESP ni bukan untuk penyusuan sahaja. Banyak sangat fungsi-fungsi dan kelebihan Shaklee ESP ni. Bukan soya semata-mata ye. Lebih daripada itu. Cari gali dulu info tentang ESP dan anda pasti jatuh cinta!!!

KEISTIMEWAAN SHAKLEE ENERGIZING PROTEIN ( ESP)

1. ESP ni low glycemic ( di mana pembebasan glukos dalam darah secara perlahan). Sebab itu ESP ni bagus untuk orang diabetes sebab boleh beri tenaga tanpa efek gula.

2. ESP memang terkenal dengan low fat, low kolestrol. So risiko orang yang mengambil ESP mendapat serangan jantung adalah kurang kerana proteinnya tidak berlemak.

3. Mempunyai 500mg Kalsium dalam setiap hidangan untuk meneutralkan soya kerana soya berasid dan boleh menyebabkan tulang rapuh. So ESP adalah safe sebab Kalsium memang ada dalam ESP untuk tujuan tersebut

4. Memberi tenaga yang berpanjangan

5. Ada 9 jenis asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan dalam badan. Kenapa asid amino begitu penting? Kerana asid amino membentuk tisu dan organ jadi kita perlu asid amino yang cukup untuk melindungi tisu dan organ dalam badan

6. ESP dihasilkan dalam pemantauan ketat  ( IPP) . IPP ni satu program yang memantau satu proses keseluruhan dan piawaian yang tinggi

7. NON-GMO, tak ada lemak tepu, Kolestrol free, lactose free, rendah kalori

8. Ada 30mg isoflavones dalam setiap hidangan untuk mengimbangkan hormon seks lelaki dan wanita juga mengurangkan risiko prostat dan breast cancer.

esp shaklee

Antara kandungan dalam ESP

esp shaklee

Keperluan protein yang berbeza bagi individu yang berbeza

Fuh...hebat tak hebat ESP ni..bukan calang-calang soya ye. Patutlah selalu licin sahaja walaupun di restock berpuluh kali..Kehebatannya memang superb! Ok nak packing untuk customer pulak ni..Bye!!

esp shaklee








Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH