Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, June 25, 2013

INCH LOSS & WEIGHT LOSS << FAVOURITE RAMAI, JOM BACA>>

weight loss

Ramai yang mengimpikan nak kurangkan berat badan kan? Ada yang dah cuba macam-macam program, tapi ramai yang nak TURUN KG dengan cepat tapi bukan dengan cara yang betul. 

Untuk mengurangkan berat badan secara betul, anda perlu DETOX dahulu..apa itu detox? Detox ialah pembuangan toksin dalam badan. Toksin yang berlebihan dalam badan boleh mengakibatkan susah untuk kurangkan berat badan, stress, lesu, jerawat banyak dan cepat penat. Salah satu cara untuk detox ialah ALFALFA

Dah detox? Lepas ni boleh la nak turunkan berat badan yang anda nak.. Jom tengok apa yang saya boleh suggest

CINCH SHAKE MIX!!


cinch shake
Cinch shake mix ada dalam 3 perisa. So anda boleh pilih nak vanila, chocolate or caffe latte. Semua pun sedap!! Memang ramai suka cinch ni sebab sedap dan memberikan rasa kenyang yang berpanjangan. 

Nak tahu apa istimewanya CINCH????

Cinch mengandungi LEUSINE ~ sejenis asid amino untuk memelihara otot untuk membakar kalori. Yang ni lah special tentang CINCH, kalau produk lain selalunya otot pun akan hilang bersama lemak sekali. Tapi tahukah anda otot sangat penting untuk membakar kalori? Kalau otot dah zero, cam mana nak bakar kalori ye tak? 

Lagi satu, cinch ni ada 24 g protein setiap hidangan dan 24 jenis vitamin yang penting. Wow. Siap ada vitamin, lepas tu boleh reduce weight. Mana nak cari kan?? So ini adalah minuman nutrisi yang the best lagi-lagi sebab indeks glisemia yang rendah (mengekalkan tenaga), non GMO, dan bebas dari pewarna dan perasa tiruan. Terbaik!!

cinch shake
label dalam cinch shake..tengok tu berderet vitamin-vitamin dalam cinch :)





Lepas tu, bukan minum cinch ni sahaja dah boleh turun berkilo-kilo tau.. NO! Kena amalkan cara makan yang sihat, no oily food, rajin minum air dan makan buah, rajinkan senam contoh macam naik tangga or buat kerja rumah ker...

Selamat berjaya!!!!!!! Saya ada pakej ekslusif untuk anda. Jom PM saya untuk itu :)


Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH