Pages

Follow US

Our Video

Saturday, June 8, 2013

SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2012/2013 ~ GREAT HAPPENING EVENT OF THE YEAR!

Selesai sudah National conference Shaklee semalam di sunway resort & spa. Satu-satunya acara terulung shaklee..Bak kata orang macam pesta Konvo. Masing-masing diraikan atas kejayaan mereka dalam bisnes ini.

Alhamdulillah, setelah hampir tidak setahun join biz ini, saya dapat merangkul satu kategori iaitu NEW RANK ACHIEVEMENT. Saya berjaya effektif sebagai supervisor sepanjang cycle tahun lepas dan awal tahun ini. Perasaan? Of course teruja sebab saya tak pernah langsung terfikir saya akan pergi jauh dalam BISNES. Sebab cita-cita saya dulu bukan BISNES. Saya tak pernah fikir saya kena buat BISNES or SALES. Tak pernah langsung terfikir ok! Angan-angan maybe ada lah dulu nak bukak cafe or bakery sebab i love baking. Tapi push factor tak kuat. Dan tak pernah serius dalam meletakkan goal masa itu.

Tapi setelah start buat bisnes dengan Shaklee, saya tak fikir panjang, saya tak toleh belakang dah. Saya ada target dan rahsia sendiri untuk pergi jauh dalam bisnes ini. Saya dah keluar dari COMFORT ZONE. Susah sedikit sahaja untuk senang kemudian. A matter of sacrification is mean for everything. Pengorbanan sekarang saya pasti akan membuahkan hasil dalam beberapa masa lagi. Insha Allah.

Ok back to NC semalam, event memang happening. Dapat sedut aura-aura master, Bila dengar sharing story daripada mereka, saya lagi teruja nak buat lebih baik. NIAT : NAK BANTU ORANG disamping dapat income yang masyukk..

What you get with Shaklee??
1. Unlimited Income - Anda yang tentukan nilai income yang anda mahu bergantung pada usaha
2. Car bonus
3. Trip to Umrah or overseas with incentive points.
4. Recognition & Awards
5. Quality time with your family ( if buat full time)

Banyak lagi benefits yang saya nampak pada orang yang dah berjaya...its all matter with your GOAL!!

Jom enjoy pictures di national conference semalam!

tag star achiever awards

Syamil pakai tag star achiver award. Syamil is one of my push factor in the business

My superheroes. Tulang belakang bisnes saya.. Love you both  


Syamil deserve the award

Bersama master terhebat, Master cery, a very down to earth person

Me ~ merangkul sebuah trofi kaca. Bakal merembat semua trofi yang ada...haha



Nak jadi macam saya? Jom join kami ye..;)



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH