Pages

Follow US

Our Video

Thursday, June 6, 2013

Syok buat bisnes Shaklee!!Terbaik..Nak tahu rahsia jom baca...

Nak tahu macam mana saya join biz shaklee ni? Panjang ceritanya. Asalnya memang guna produk penyusuan sebab anak selalu jaga malam dan the next day tu dah kerja...so memang jadi penat sangat..memang try produk ni nak bagi badan cergas sikit. Time tu tak ambil ESP lagi.

Dalam bulan september 2011, saya try ESP, terus jatuh hati. Suka sangat dengan perubahan dalam diri..especially kulit jadi cantik, gebu ..perempuan mana yang tak nak ye tak? Terus saya register jadi ahli dengan kak suzi, Upline saya..

Lepas tu terus start bisnes. Memang kekok sedikit. Tapi banyak RAHSIA dalam group kami yang membolehkan kami pergi jauh..Saya sudah 9 bulan join bisnes ini. Alhamdulillah, berjaya dapat macam apa yang saya dapat masa makan gaji. Tapi perjalanan saya masih jauh...:)

Banyak kelebihan buat bisnes ini. Kehidupan jadi lebih sihat, macam saya jadi WAHM, boleh lihat perkembangan anak. bila anak sakit tak perlu risau nak ambil cuti or MC. The time is YOURS.

Tapi make sure kena disiplin baru boleh achive target yang kita nak..

Ramai yang PM tanya cam mana nak jadi ahli..Jom saya share :

1. Register dengan RM 65 SEUMUR HIDUP. ( Untuk penghantaran member kit RM 10 untuk semenanjung dan RM 20 untuk sabah sarawak)

ATAU

2. Beli barangan bernilai RM 650 untuk dapatkan FREE MEMBERSHIP dan CASH REBATE.

Dulu saya pilih option No 2 sebab saya tak nak bagi Shaklee free RM 65 tu..ahaks...lagipun memang saya guna produk shaklee so tak rugi langsung

Syarat nak jadi ahli jika nai buat bisnes?
1. Mesti warga negara :p
2. Rajin
3. Sekeping hati yang cekal dan tabah ( kak cery yang beritahu)
4. Konsisten

Banyak RAHSIA lagi tapi saya akan share selepas anda register jadi ahli dengan saya. Sebab, magik GROUP kami memang SUPERB!!!

Dah join baru tahu hebat tak hebat group ini..nak join boleh contact saya.. FREE GUIDELINE UNTUK ANDA..:)

Mode : memang happy buat biz ni.. ;)



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH