Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, September 4, 2013

Hindar silent killer dengan CoQ Health Plus Shaklee!!

Jom kita bercerita tentang promo bulan September ni.. CoQ Health Plus Shaklee ni..Keluaran terbaru dari Shaklee...memang supplemen yang ramai dah tau sebab memang dikaitkan dengan jantung :)

Apa itu CoQ? CoQ ni adalah Coenzim Q10. CoQ terdapat dalam kebanyakan sel dalam badan kita. Ia merupakan agen mengankut tenaga kepada sel badan manusia.

Jom tengok gambar kat bawah ni, arteri tersumbat. Oh no! Satu-satunya perkara yang kita tidak mahu berlaku pada arteri kita apabila tersumbat atau ada blockage yang sikit. Blockage ni selalu terjadi hasil daripada mendapan kolestrol. Bila ruang arteri mengecil, kadar tekanan untuk mengepam darah menjadi lebih tinggi. So, dari situlah terjadi high blood pressure la, strok la, kurang tenaga la, tercungap2 lah..

Mengapa ia boleh terjadi? Selalunya kekurangan enzim CoQ 10 boleh menyebabkan badan kurang bertenaga, high blood pressure dan berpotensi kena strok. CoQ10 ni penting ye, bukan senang nak dapat dari makanan seharian kerana sekapsul CoQ Health Plus bersamaan dengan 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli!!..larat ke nak makan 28 cawan brokoli setiap hari??Jika larat, sila lupakan supplemen ini..:P



jantung
 Lagi satu yang bestnya tentang Shaklee CoQ Health Plus, ada vitamin E dan teh hijau di dalamnya yang menjadikannya supplemen antioksida yang bagus. Selain itu, memang sesuai untuk kesuburan lelaki kerana meningkatkan reproduktif dan sperma..Wah..bagus lah tu, kesihatan jantung pun terjaga, subur pun subur...;)
sperma

Paling menarik, pengambilan CoQ boleh melancarkan peredaran darah dan sekaligus mencantikkan kulit muka..wow..weee...

muka cantik
credit :mamafaiz.com

 Antara fungsi CoQ 10 yang lain :
* Menangani serangan jantung
* Membaiki fungsi jantung
* Mengatasi masalah sesak nafas, susah tidur
* Mengelak arteri dari tersumbat
* Menghindar pengoksidaan kolestrol jahat dan sekaligus melindungi arteri
* Menguatkan otot jantung
* Melancarkan darah

Wah..teruja tengok fungsi ni..jom cuba sempena promo hangat bulan September..memang harga murah berbaloi-baloi..
 


Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH