Pages

Follow US

Our Video

Monday, November 25, 2013

PENGALAMAN EKSLUSIF BERSAMA SET PANTANG SHAKLEE..TERBAIK!!

Okay..saya dah habis pantang!! Yeay..memang pantang yang sangat sempoi lar..memang jatuh cinta betul dengan set shaklee ni lagi-lagi ZINK dan VITAMIN C dan ESP..saya memang consume semua..tapi sangat suka zink sebab luka cepat sembuh..terbaik la kan bila luka cepat sembuh..bila luka lambat sembuh bertambah2 stress aja..

Sebenarnya saya nak tunggu 60 hari baru nak share tentang testimoni saya..tapi saya share dulu la ye..ramai yang dah tunggu untuk testimoni saya..hehe...Gambar sebelum dan selepas saya akan reveal EKSLUSIF lepas 60 hari okay..so sabar..hihi...

Alhamdulillah..sangat berpuas hati dengan set ini..saya berpantang bukan makan tidur ye..siap boleh layan bisnes, layan anak pertama saya, sesi pam...so memang energetic..

Jom review : )

set pantang shaklee
Gambar ni tak ada vitamin C ..Vitamin C la juga membantu kulit jadi cantik balik,, i like!!


Tak salah invest dalam set pantang ni..tahan lebih dari 40 hari tau! ;)


Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH