Pages

Follow US

Our Video

Thursday, July 10, 2014

ESP & Vitalea : Tak boleh bertemu tapi kombinasi hebat!!

multivitamin shakleejana tenaga berkekalan

Assalamualaikum semua, apa khabar semua? Macam mana dengan puasa anda semua? Goin ok? Saya doakan semoga semuanya baik-baik belaka.

Sebenarnya, saya nak share tentang sesuatu yang mengujakan saya pada hari ini. Kisahnya begini, saya selalu struggle nak tidurkan anak-anak saya. Yang baby tu ok je,tapi syamil ni selalu lambat sikit nak tidur so, sy akan tunggu sampai mereka tertidur baru buat kerja lain. Tapi malam semalam, kerja banyak lagi tak siap, tak masak untuk sahur, tak susun baju dalam almari, tak update biz..Tup-tup memang tertidur. Hubby pun tak kejut :( . Terjaga dalam 2.30 pagi gitu. Fikir-fikir mahu layankan tidur atau nak sambung kerja. Memandangkan kalau nak bertangguh akan buat saya stress so saya bangun.

Saya solat isyak, pastu masak nasi goreng, lepas tu telan vitalea. Sambil-sambil masak tu saya minum vitagen sebab nak penyerapan yang bagus untuk vitalea tadi. Kemudian saya buat kerja saya macam biasa, lipat kain, update blog dan schedule post. Dalam pukul 5 cam tu saya makan nasi goreng dan ESP+milo. Lepas tu terus pergi kerja pukul 6.30 pagi.

Nak tahu hasilnya?? Alhamdulillah. sangat bertenaga walaupun workload kat ofis agak banyak. Baru saya sedar vitalea ni boleh elak mengantuk juga. Kenapa kita mengantuk? Sebab kurang oksigen dalam darah .Untuk mengetahui tentang kaitan IRON dan mengantuk ,Boleh refer link ini

Vitalea ni memang best multivitamin bagi saya. Walaupun dulu memang saya dah ada testimoni sendiri yang buat saya cergas, tapi sebab lama sgt mcm tak ambil vitalea macam hampir dah lupa.

Kenapa title saya ESP & Vitalea tak boleh bertemu? Ye, tak boleh di ambil dalam satu masa yang sama. tapi fungsi keduannya memang superb!!

The best multivitamin is multivitamin Shaklee ~ VITALEA
The best soya is Energizing Soy Protein~ ESP

Anda boleh dapatkannya dengan harga runcit atau terus beli di E-SELL.
Atau kalau nak murah sikit boleh whatsapp saya di 0122319979. Saya akan timbang-timbangkan..:)

Selamat berpuasa & kekal bertenaga semua!!











Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH