Pages

Follow US

Our Video

Saturday, November 3, 2012

Tiada lagi masalah sendi dan tulang!

Ramai yang sakit sendi sejak akhir-akhir ini. Saya perasan semua lingkungan umur sudah mula terasa sakit sendi. Kalau dulu, orang-orang tua sahaja kerap mengadu sakit tulang dan sendi, tetapi sekarang ini anak-anak muda pun sudah mengadu sakit tulang dan sendi. Faktor utama ialah pemakanan dan postur seseorang. Gagal mencapai kedua nya memang boleh mengakibatkan sendi lenguh dan sakit yang berpanjangan.

sakit sendi
Advanced Joint Health(AJH)  tablet merupakan rumusan terbaru dari shaklee yang mengandungi 100% dari sumber semulajadi dan tumbuhan. Rumusannya yang mengandungi glucosamine, boswellia dan vitamin serta mineral mampu melegakan sakit sendi seawal 5 hari!

GLUCOSAMINE

Sejenis gula amino yang diekstrak dari jagung untuk mepertingkatkan bendalir kusyen dan sebagai pelincir kepada tulang.

BOSWELLIA

Diekstrak dari tumbuhan dan sering digunakan pada zaman dahulu untuk merawat artirits dan rheumatid artiritis. Ia juga menghalang bahan kimia menyerang sendi dan menyebabkan ketidakselesaan sendi.

AJH mengandungi vitamin c dan mineral2 yang lain untuk memelihara kesihatan sendi. Keistimiewaan AJH ialah bebas CHONDROITIN yang mengurangkan penyerapan glucosamine. CHONROITIN juga tidak digalakkan kerana dari sumber haiwan dan boleh menyebabkan sakit perut dan mual kepada sesetengah yang mengambilnya.




Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH