Pages

Follow US

Our Video

Thursday, November 8, 2012

Upgrade pam. Pentingkah?

Saya dah upgrade pam saya dari avent manual kepada unimom allegro. Kenapa saya upgrade? Tak baguskah avent?Hehe..mestilah tak..Avent manual terbaik! Cuma saya ada sebab saya kenapa saya invest untuk allegro.

Susu yang dihasilkan sekarang ni cukup2 sahaja untuk syamil. So, i dont want to take things for granted. Saya kena usaha lebih lah. Bukan bermakna beli pam allegro ni boleh saya goyang kaki saja. Everything needs effort. Saya nak buat power pumping dengan bantuan double pump. So dalam masa yang sama saya boleh melakukan kerja sambil-sambil tu. Masa itu sangat precious! dan saya memang suka buat banyak kerja dalam satu masa.:D

Dan double pumping boleh merangsang susu dengan lebih cepat! Kita tunggu resultnya lepas seminggu k!




Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH