Pages

Follow US

Our Video

Monday, September 15, 2014

AWAS DENGAN PRODUK NUTRIWHITE ! ANDA MUNGKIN TERTIPU!

Assalamualaikum semua, salam hari malaysia. Sukar dinafikan cuti di hari Malaysia ini memang memberi banyak ruang pada saya yang bekerja. Boleh masak macam-macam. Makan petang pun boleh nak buat, main-main dengan anak pun ada masa. Sementara anak layan tv dengan ayah dia, saya buatkan entri ini khas untuk anda.

Tajuk di atas tu memang betul. Sila AWAS jika anda beli produk nutriwhite skin care. Skin care product ini memang banyak kelebihan daripada harganya. Dan yang paling tertipu tu, produk ni boleh digunakan berbulan-bulan lamanya. Pernah sekali saya beli pencuci muka tu sebab ingat nak habis tapi memang extend sampai sebulan lebih lagi. Picit ada lagi. Picit ada lagi. Memang terbaik

nutriwhite
Yang ni antara yang saya guna. Paling wajib saya guna  gentle deep foaming cleanser







































Pencuci muka tu lah yang buat saya jatuh hati dengan nutriwhite. Sebab apa? Sebab nya saya dapat rasa memang mencuci betul2 dari dalam. Yang paling best tak ada rasa gatal-gatal ke, atau naik ruam macam pencuci muka sebelum ini. Jelas terbukti bahawa pencuci muka nutri white dan enfuselle  memang bebas paraben dan 100% semulajadi.

Cuba bayangkan anda cepat putih, cepat cerah cepat hilang jerawat dalam masa 2 hingga 3 hari atau seminggu tapi produk itu berasaskan bahan kimia? Mahu ke? Tepuk dada tanya diri anda. Kalau muka didedahkan dengan bahan-bahan kimia senang kena macam-macam penyakit.
Kesan menggunakan produk bahan kimia memang sangat bahaya! Boleh baca dalam link yang saya kongsikan di atas.

Nutriwhite ni tak ada wangi-wangi macam produk-produk lain. Tapi saya tak tipu, memang sangat best guna pencuci ni. Ingat ye. nutriwhite untuk kulit normal sahaja. Kalau kulit berminyak dan kering boleh gunakan enfuselle dari shaklee juga.

Antara kelebihan produk nutriwhite :
* Dijadikan secara semulajadi
* Bebas bahan kimia dan paraben
* Diekstrak dari 16 ramuan buahan dan tumbuhan
* kajian selama 3 tahun
* melembapkan kulit
* mengurangkan pigmentasi dan mencerahkan kulit secara semulajadi
* mengawal dan mengurangkan radang kulit secara beransur-ansur

Antara ekstrak dalam nutriwhite seperti rosemary, bearberry, soybean, green algae,cats claw, aloevera dan lain-lain
harga
Harga retail untuk produk. nak harga kasi sayang boleh hubungi saya





testimonial nutriwhite

testimonial nutriwhite

testimonial nutriwhite

Best kan tengok testimoni? Nak cuba boleh hubungi saya. Insha Allah tak menyesal :)



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH