Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, February 24, 2015

5 SOALAN LAZIM TENTANG PENAPIS AIR POPULAR WATER PITCHER SHAKLEE.


Salam semua, dua tiga hari lepas ada seorang customer yang tanya tentang water pitcher shaklee. Customer ni memang dah berkira-kira nak beli jag filter ni sebabnya penapis air paling murah, mesra alam dan tak membahayakan

PENAPIS AIR
GET CLEAN WATER PITCHER
Get clean water pitcher memang terbukti dapat menuras sehingga 99% bendasing dalam air. Jom tengok apakah soalan lazim yang di tanya tentang water pitcher shaklee ini.

SISTEM PENURASAN MENGGUNAKAN BAHAN APA?
Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar. 

Saya pernah buat projek akhir tahun semasa degree dulu, memang buat eksperimen analisis kandungan mineral tempurung kelapa untuk casting process. Setiap kali kami buat analisis kandungan dalam microlab, memang kandungan KARBON adalah tinggi! Kandungan karbon yang tinggi inilah mampu membuatkan sistem turasan bekerja dengan lebih effektif!
 
BERAPA LITER AIR BOLEH DI ISI DALAM JAG TERSEBUT?
Water pitcher tersebut mampu menuras 1.8 liter air pada satu masa.


BERAPA LAMA FILTER WATER PITCHER BOLEH DIGUNAKAN?
Disahkan dapat menuras sehingga 300 liter. Anggaran satu filter digunakan adalah dalam masa 3 hingga 4 bulan bergantung kepada kekerapan penurasan

 PERLU KE MASAK AIR YANG DITURAS OLEH WATER PITCHER SHAKLEE?
Tak perlu! Hanya minum terus sahaja! Airnya rasa sedap dan bebas klorin!

APAKAH KELEBIHAN WATER PITCHER SHAKLEE BERBANDING JENAMA LAIN?
Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain.Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.Menjimatkan KosRakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.


Lagi satu, water pitcher shaklee ni handy je, boleh di bawa kemana sahaja. Ringan dan sangat mudah di bawa terutamanya kalau nak pergi holiday.

Jom cuba satu hari ini!!!:)

Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH