Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, April 16, 2013

Pengalaman Hamil~ Anak ke 2

Hari ni rasa nak bersantai-santai update blog tentang kehamilan. Ada yang tahu dan ada juga yang tidak tahu saya sedang hamil anak ke -2 ..Yippi...As we planned, Alhamdulillah Allah punya plan pun sama jer..Rezeki bulan Februari tahun ini. Walaupun, berhenti kerja kerana sebab-sebab yang saya malas nak cerita di sini, namun Bulan februari lah melonjakkan sales saya sebagai Supervisor. Saya dapat 2-3 orang downline yang sangat bijak pandai. So i take things as in positive way. Memang tengah cari kerja, tapi selagi tak dapat, akan kuteruskan bisnes shaklee yang amat best ini...:)

Im in 12th week of pregnancy. Minggu ke-12. Kalau kehamilan pertama, minggu-minggu saya update. Maklumlah kali pertama kan, so to be fair, saya nak update jugak ..hihi...:)

Sepanjang 3 bulan ni, morning sickness memang teruk juga. And timing pukul 4 petang keatas. Selalu tengok jam bila dah kul 4 je hati dah rasa lain, sebab tahu badan akan jadi lain macam. Rasa nak muntah la, Kalau tidur pun lagi teruk jadinya. Memang mendugakan. Rasa berpinar2 kalau duduk depan pc. Nak layan syamil pun tak larat. Terbaring je, sampai lah magrib macam tu baru ok. Kalau dulu, pukul 1 tgh ari rasa mabuk dan rasa nak tidur..Hehe..lain..tapi tak tahulah anak lelaki ke perempuan.

Kehamilan kali ni saya consume full set shaklee kehamilan. Bermula dari ESP dan B compleks. Tak minum susu enfamama macam dulu. Malam-malam wajib ambil ostematrix sebab dah start cramp la..Kalau rasa deydrated, saya akan ambil Performance Drink.

Mengidam pun dahsyat juga..tapi macam biasa, kalau saya nak benda tu saya akan dapatkan sampai dapat. :)

Due bulan 10 ni. Ingat boleh dapat bday sama dengan ibu dia..tapi due in middle of oktober plak..Just wait & see..;)





Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH