Pages

Follow US

Our Video

Monday, April 1, 2013

VITAMIN E~ musuh utama jerawat & kesan lecur!

Saya ingat lagi time saya belajar dulu selalu kena jerawat. Kulit selalu sensitif sebab terdedah dengan minyak masa kat workshop. Yelah, manufacturing student. bukan duduk beraircond sakan ye. Kadang- kadang penat sangat balik terus tidur tanpa basuh muka which is VERY BAD HABIT.

Nak tahu tips jaga muka? Selalu lah basuh muka anda dengan lebih kerap. Sebab tu ambil wudhu tu kira penyeri muka juga..:) Tapi bila dah kena minyak dan asap bagai, kenalah cuci muka dengan sempurna, ye tak?

So bila jerawat datang aja, mesti susah hati. Berpuluh farmasi saya naik turun untuk ubat jerawat. Ada yang lagi teruk adalah. Ada satu sahaja yang ok untuk saya tapi itu pun alcohol which is kadang2 was-was nak guna...:)

Jom kita tengok testimoni dari cik aula tentang VITAMIN E
testimoni vitamin e
Superb kan kesan vitamin E ni. Yang ni vitamin E lama tau. sebelum diupgrade dengan grape seed dan selenium. Sekarang lagi power ;)

Macam pagi tadi saya picit vitamin E sikit, sapu kat jerawat, boleh kecut dah sikit2. Bukan tu je muka jadi balance. Tak kering dan tak berminyak..Memang sesuai buat masker...

Macam mana nak buat masker vitamin E? 
Ramai suggest guna plain yogurt+ESP+ vitamin E yang dipicitkan. Settle. Tak perlu pergi facial dah..hehe.

testimoni vitamin e

Yang ni pula membuktikan vitamin E memang bagus untuk kesan lecur. Tengoklah perubahan drastik adik comel ini. Untuk luaran dia pakai herbal blend cream dan vitamin E. Untuk dalaman pulak dia makan meal shake+ Vita C. Marvellous!

Vitamin E ni best plak bila gali ilmu banyak-banyak dapat tahu banyaaaak fungsi dia. Yang paling penting its NATURAL..bukan sintetik. Tak perlu risau tak perlu takut. Memang berbaloi beli untuk kecantikan dan sebagai first aid. Untuk SUAMI ISTERI pun sangat2 digalakkan...:)



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH