Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, January 1, 2014

Alfalfa 3 biji boost susu **PENANGAN HEBAT ALFALFA**

Alfalfa memang terkenal dengan milk booster yang hebat lagi-lagi kalau ambil bersama ESP..terhebat!!!

Ni hasil pam saya untuk sesi yang ke dua..Sesi pertama saya dapat 5 oz je total walaupun baru perah setelah semalaman tak pam. Lepas tu saya amik ALFALFA 3 BIJI shj! dan minum air suam..

TADAA!!! Ini lah hasilnya!! marvelouss!!

p/s : saya lupa minum ESP pagi tu, kalau tak mungkinkah penuh botol??hihi..rezeki2!!




Jangan lupa konsep asas penyusuan ye :
1. Kerapkan pam dan direct feed
2. Minum air yang banyak dan mencukupi
3. Usir jauh2 stress yang mendatang!




Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH