Pages

Follow US

Our Video

Monday, January 20, 2014

SHAKLEE HARAM? KE HALAL? JOM SIASAT!!

Kebelakangan ini selalu sahaja ada produk-produk yang di CLAIM tak halal or tak mengikut piawaian tertentu yang di gariskan oleh KKM..so sy nak UPkan entri tentang isu halal haram tentang produk shaklee..khas untuk semua customer saya dan juga untuk bakal customer saya..hehe...

Shaklee merupakan produk keluaran USA yang telah lebih 50 tahun bertapak. Sepanjang tempoh itu, Alhamdulillah tidak ada sebarang penolakan dari kerajaan atau kementerian kesihatan..cuma kadang2 ada pihak yang mahukan kepastian. Tak salah untuk mencari yang HALAL..yes, jika anda ragu-ragu maka yang halal pun memang akan jadi haram. Itulah hukum alam..:)

Inilah sijil Halal yang di iktiraf oleh ISA ( Islamic Services of America )


Kenapa bukan JAKIM yang iktiraf? Sebab produk itu diimport dari USA.. JAKIM mengiktiraf halal dari produk keluaran Malaysia. Jadi jangan konpius naaa....Tapi saya ada info hebat untuk anda...

ISA adalah satu badan yang diiktiraf oleh JAKIM
 Nampak tak? Jelas tak? Nak lagi info?

ISA diiktiraf oleh JAKIM sejak 1982
Ha, amik..sejak 1982 di iktiraf oleh JAKIM. Anda perlukan apa lagi? Tak percaya juga, jom ikut saya pergi USA buat kajian..:P

Dah hampir 16 bulan saya menikmati income dari bisnes ini, jika HARAM hasilnya, HARAM jugalah darah daging saya dan anak-anak.. Dan saya antara yang sangat particular bab-bab halal haram ini..kadang-kadang nak makan di rumah kawan saya India pun saya akan selidik betul-betul. Apatah lagi sumber pendapatan saya kan???

:) Senyum selalu untuk ketenangan hidup yang berpanjangan...:)





Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH