Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, January 14, 2014

CERITA BEST TENTANG LECITHIN..KURUS SAMBIL BREASTFEEDING!

lecithin

Saya jarang cerita tentang lecithin dalam blog ni kan? Tapi nak tahu tak lecithin lah paling laris selepas ESP dan ALFALFA...Setiap kali restok mesti ada sahaja customer tahu..hihi..mesti habis lecithin..

Well, lecithin ni berfungsi untuk memecahkan lemak dalam badan..lagi best sebab lecithin ni boleh di consume oleh ibu yang menyusukan anak mereka. Superb kan.. Saya masa pantang dulu memang berat lambat turun ( anak pertama)..lepas tu saya hanya makan sebotol lecithin sahaja..zupp..turun berat saya dengan jayanya..lepas tu saya terus breastfeeding sampai sekarang berat susah nak naik...hihi,,tapi teringin nak continue omega pulak sebab nak kempiskan perut ( biasalah kan lepas bersalin bila malas pakai bengkung ini lah jadinya,..haha)

Lecithin ni juga boleh elak milk clot ( bengkak susu)..Mostly customer saya memang repeat order lecithin ni...nak tengok testimonial yang menarik? Jom layannn...

testimoni lecithin

testimoni lecithin

testimoni lecithin


JOM MISI KURUS TANPA EFFECT BREASTFEEDING!!


Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH