Pages

Follow US

Our Video

Friday, January 3, 2014

Teman setia wanita! Most wanted items on JANUARY

Baru entri lepas saya cerita tentang ALFALFA mampu boost susu..sejam lepas tu saya dapat sms mengatakan promo bulan ini adalah ALFALFA..memang saya tersenyum sendirian sambil drive ke hq. Apa lagi, terus borong satu set alfalfa, dan tak sampai setengah hari habis laris..

Siapa yang tak tahu cerita kehebatan Alfalfa? Saya dah banyak kongsi dalam blog ini. Personally, alfalfa memang banyak memberi kesan positif pada saya..Lagi-lagi lepas berpantang kan..memang ramai wanita suka akan ALFALFA ni..vitamin cinta yang paling hebat

ALFALFA SEBAGAI VITAMIN CINTA

Kenapa Alfalfa digelar sebagai vitamin cinta? Sebab lelaki tak boleh consume ke? Eh mestilah tidak.. Alfalfa ni boleh digunakan lelaki & perempuan...Tapi selalunya wanita lebih mneggemarinya kerana :

# Mampu menghilangkan keputihan yang melarat dan membersihkan vagina. Siapa yang menderita akibat keputihan memang akan merasai nikmat apabila keputihan hilang begitu sahaja. It works! Saya pun pernah mencubanya..Fantastic!

# Sebagai kacip fatimah . Alfalfa ni kacip fatimah versi moden. Terutama untuk wanita yang lepas bersalin, ia akan membantu mengecutkan rahim dan berfungsi sebagai perapat

# Mengurangkan rasa sakit ketika bersama

Bukan hanya sebagai vitamin cinta, ALFALFA mampu mengurangkan alergi, melegakan sembelit, mengatasi masalah resdung, sebagai agen detoks, sebagai MILK BOOSTER, dan macam-macam lagi lah..



JOM DAPATKANNYA DENGAN HARGA SUPER MURAH BULAN JANUARI NI!!!






Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH