Pages

Follow US

Our Video

Friday, August 15, 2014

TAK SUKA MAKAN SUPPLEMEN TAPI NAK CANTIK JUGA??

Setiap hari saya akan dapat pelbagai ragam customer. Hehe. Suka aja layankan. Ada yang kata

"Akak, saya nak kulit licin macam akak tapi tak leh la telan supplemen banyak-banyak ni "

Memang ada yang utarakan persoalan yang sebegini. So kalau nak cantik jom buat masker??? Tak perlu telan bagai tapi jika anda konsisten insha Allah kulit jadi flawless dan gorjes ( walaupun yang telan itu lah mencantikkan dalam dan luar..hehe, ini sebagai alternatif )

Saya share sikit ye cara saya :

1. Makan vitalea sebiji sehari ( ini sahaja yang kena telan ). Vitalea ni bertujuan untuk memberi tenaga, lebih cergas dan untuk kesihatan dalaman

2. Masker vitamin C - sebiji x 2 kali seminggu

3. Masker vitamin E - setiap malam sebelum tidur

4. Masker collagen - 2 minggu sekali

5. Masker vivix - sebulan sekali

Yang ni paling basic la. Kalau kira-kira kos sebulan tak sampai RM 100 pun. tapi boleh dapat facial bertaraf tinggi tau.

Nak tahu detail masker kenala PM saya...heehe....




Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH