Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, August 6, 2014

BAHANA AKIBAT SHAKLEE!!!

Assalamualaikum, selamat hari raya semua..Rehanswardrobe bersiaran semula..yippi!! Untuk yang nak order supplemen shaklee boleh terus direct pada saya. Whatsapp boleh, sms boleh, PM kat fb boleh, call boleh...email pun boleh.  Sangat mudah untuk reach saya!!

Ok jom cerita tentang penangan ESP untuk saya. Sejujurnya, saya paling konsisten ambil ESP, vita C atau vitalea. Diselang selikan dengan B compleks. Selain dapat kulit muka yang cerah dan lembut, memang ESP terbukti memberi tenaga sepanjang hari!!



Tadaaa!!! Tak perlu fikir nak foundation apa dah..memang tepek bedak sahaja..ada lagi satu rahsia...NUTRIWHITE!!! Nanti sambung kat entri lain na....;)



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH