Pages

Follow US

Our Video

Saturday, October 11, 2014

PENCINTA ESP BERCERITA!!! JOM BACA KISAH CINTA MEREKA!!




Salam berhujung minggu semua, selama ini saya asyik cerita tentang keberkesanan ESP dan shakleeeffect ke atas diri saya kan..kali ini saya bawakan ekslusif untuk anda tentang penangan ESP pada rakan-rakan saya. Tahu tak, asal promo ESP sahaja masing-masing sangat teruja kerana ESP ni memang bawa penangan hebat pada setiap orang. Bukan sahaja sebab nak menjual bertin-tin, tapi kami nak borong untuk diri sendiri juga :)

Ok jom dengan cerita mereka tentang ESP. Semua berkongsi pengalaman di JMS & Stayhealthy!


Hasrina
Saya mula minum Esp pada bulan Jun.. masa tu bulan Ramadhan.. saya minum Esp, segelas waktu sahur.. sepanjang hari, saya tidak rasa lapar.. tapi tetap bertenaga sepanjang hari.. Dan, sebelum saya minum Esp, selepas saya buat kerja rumah, terutama bila suda basuh baju, memang pakai mesin, tapi baju anak² saya kena berus dulu.. sebab mau hilangkan kotoran.. jadi banyak tenaga saya keluarkan.. lepas siap basuh baju, saya rasa lapar.. boleh rasa getar² badan.. Alhamdulillah, lepas minum Esp.. saya sikit pun tidak rasa lapar.. masih bertenaga lagi.. dan saya jadi kuat minum air masak.. terima kasih Esp.. inilah testimoni saya..

Nur Aisyah Maswar
Sy jenis kulit muka berminyak..jerawat memang tak ingat.
Sehari kalau tak tumbuh jerawat baru..bukan saya la tu..atas muka pasti ada bintik merah tandanya jerawat tgh nk naik..ahaiii..tensen
Lepas kenal esp..oppss jerawat memang benci nk ada atas muka ni..bila nk naik je yg baru..esok mesti cancel nk melekat kekal.
Kulit kian cerah , sekata dan lebih berseri..susu badan memang tip top bnyak..pekat dan meriah.
Anak kalau nmpak saya je..memang naik hantu..bergayut je...
Best tau..ESP ni..berbaloi beli buat bekalan harian..bertenaga sokmo


Dya Khadeeja
Esp..hmmm..Dya bukan kategori yang sukakan soya..riso jugak tak lalu benda bancuh2 ni...tapi tekad nak meriahkan susu...1st time bancuh,minum ngn air suam..mix sunquick..masyaAllah sedap gilerrr..rasa lemak manis..memang superb!!sepanjang pantang alhmdulillah..susu sangat2 meriah..tak larat nak salin baju,asyik basah..baby girl tak kuat menyusu,terpaksa bangun malam pam....stok ebm masa dalam pantang penuh satu peti ais tau....hehe...walaupun terpaksa bangun malam,handle 3 org ank,berpantang sendiri..mmg rasa lain macam..rasa bertenaga je...tak pening kepala macam berpantang ank2 yang lain...selesai berpantang,suka giler..dapat berat asal..saiz XS lagi...dan terima pujian,kulit makin cerah dan fresh..berseri2...hehe...pengalaman terbaik Dya bersama ESP...itulah bagaimana permulaanya dia jatuh cinta dengan ESP...i  ESP so much!!!

Gnalini Tigarajan
Been religiously consuming ESP with combination of Cinch Chocolate flavor! I must say, it is the best combination for breakfast as sometimes, i feel so full that I dont want to eat lunch also  As for me, with discipline and determination, I have successfully managed to lose 13kg to date. It might not be much in a span of 9 plus months but to me, something is better than nothing. This is my #ShakleeEffect ESP  Hope someone else benefits from the greatness of ESP! Btw, I managed to BF my second daughter exclusively for 7 months! This is a big achievement for me as my first only lasted 3 months  another #ShakleeEffect ESP

Nas Wazir
Nas start minum shaklee untuk slimming..minum untuk breakfast,mmg kenyang..sampai lunch time baru rasa lapar..jd jarang la sangat makan kudapan yg merepek2 sebelum waktu lunch..hasil..mmg berat menurun..Now, masa preggy pun minum esp..usia kandungan dah 8 bulan..tp memang x ada stretch marks..klu anak sulung dulu..masuk 7 bulan dah start parut hitam-hitam keluar, tapi yg kali ke dua ni memang tak ada..dekat leher pun tak ada hitam-hitam..Alhamdulillah sangat-sangat....cepatla mak jemah cantik kembali lepas bersalin nnt..

Nor Asmah Hashim
Esp buat saya jatuh cinta dengan set 3M..Dari ambil set basic menyusu terus semasa pantang terus kepada set lengkap kerana adanya ESP. Baunya harum dan alhamdulillah saya berjaya menyusukan anak ke2 sehingga 2 tahun stgh. Penyusuan anak berjaya terjebak pula dengan shaklee. Kulit anak pun cantik, bersih, tiada ruam2. Anak sentiasa kenyang, tiada kekurangan susu, malah berlebih dan lebih pekat. Sangat puas hati. Suami juga teruja juga consume ESP untuk tenaga berpanjangan. Insyaallah pregnant kali ini akan consume sepebuhnya shaklee teutama ESP. 


Nor Amalina Mazlan
Apa yang paling best dengan ESP menjadikan kulit kaki ku tidak lagi kering!
Kalau dulu kaki sebelah kanan gelap dari sebelah kiri. Buntu kerana tak tahu kenapa.
Tapi.. lepas ku ambil ESP untuk memekatkan susu badan, tetiba terperasan yang kaki ku menjadi cantik..wohooo..


Nak ada juga kisah cinta seperti ini? Jom grab peluang BUY 6 FREE 1 ESP bulan October ini!!!
Pasti berbaloi!!


Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH