Pages

Follow US

Our Video

Sunday, November 2, 2014

BAU BADAN HILANG DENGAN ALFALFA!!!

Masih ingat dengan entri tentang masalah bau badan ? Saya menulis entri ini sebulan yang lepas. Dalam seminggu yang lepas ada seorang terjumpa blog saya dan beliau whatsapp saya terus. Customer saya ni  adalah student di Puncak Alam tau. Kebetulan memang dekat, so saya offer beliau untuk COD sahaja. Tak sampai setengah jam, berjaya close deal dengan adik ini. Ramah adik ini dalam whatsapp. Tak segan untuk menyatakan masalahnya.

Adik ini selalu hadapi masalah bau badan walaupun duduk di bilik berhawa dingin. Tentula tak selesa kan. Student pun pandai jaga tau..Baru tinggi keyakinan diri.

Selepas seminggu saya follow up., dan hasilnya seperti di bawah : )






































ANDA MENGHADAPI SEPERTI INI?? Jom contact saya.

Alfalfa ni sebotol RM 53 sahaja tau. Memang berbaloi-baloi. Kesan superb!!



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH