Pages

Follow US

Our Video

Friday, November 28, 2014

BOOTH DI TESCO PUNCAK ALAM : GEGAR DENGAN SHAKLEE!!


Assalamualaikum semua...Lama dah tak update since last entry. Tuan punya badan sibuk dengan urusan booth lepas tu cabut gigi lepas tu sibuk dok follow up dengan customer...ye lah dah nak closing ni makin ramai yang nak order supplemen shaklee ni...:) Alhamdulillah, rezeki tetap ada untuk orang-orang yang bersangka baik.

Minggu lepas kami ada buka booth di TESCO PUNCAK ALAM. 2 hari. Memang meriah sebab kami ada mengadakan glucose test, cholestrol test, BMI dan body fat analysis. Semua pakat lawat booth kami sebab tu dan juga fresh tester meal shake dan performance drink. 

Puncak Alam adalah satu kawasan yang penuh dengan pelajar UITM. Jangan terkejut, rata-rata semua student nak jaga kesihatan masing-masing.

Ingat tak customer yang mengadu bau badan tu? Dia memang puas hati dengan Alfalfa dan dia datang lagi untuk order Alfalfa Besar. Hee...yang muda pun tahu jaga kesihatan tau...

Jom layan gambar!!



bacaan gula dalam darah
ha, ni bacaan gula saya masa awal pagi sebelum makan. 3.9-5.5 adalah normal untuk bacaan gula puasa atau fasting blood glucose. Boleh refer blog dr zubaidi untuk mengetahui kadar gula yang normal dalam darah

Bacaan kolestrol
Bacaan kolestrol saya . Total kolestrol normal sepatutnya < 5.2 mmol.L. Alhamdulillah bagus ni, :)


shaklee
Tag! Saya buat nih!
geng jutawan
Master Suzi & Fahmi. Upline saya yang sempoi ;)
tesco puncak alam
Di booth kami.



bacaan kolestrol
Carta kolestrol
bacaan gula dalam darah
Carta gula

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH