Pages

Follow US

Our Video

Sunday, November 30, 2014

ZINK HILANGKAN SAKIT GIGI LEPAS DICABUT DALAM MASA 2 HARI!!!


Kisah ni dah lama saya nak share. Dari minggu lepas lagi. Tapi sebab busy nak closing saya lupa langsung. Benda baik kena share kan...kan...
2 tahun lepas saya ade cabut gigi bongsu saya sebab sakit sangat. Memang gigi saya jenis rapuh. Masa cabut tu saya dpt mc 2 hari. Sakitnya memang perit. Lepas 2 hari tu sakit lagi teruk. Banyak pain killer masuk dah. Tapi sakit masya allah memang tak boleh cerita. Pergi balik klinik dr kata ade infection.  Doktor bersihkan dan bagi ubat lain. Lepas 10 hari baru kering luka dan boleh dpt nikmat makan balik.
Tahun ini. Satu gigi kena cabut lagi. Huhu. Dapat mc 1 hari. Masa tu macam rasa tak cukup je sebab agak sakit mcm dulu jugak. Tapi kali ni saya ambil ZINK COMPLEX 2 biji 2 hari berturut2. Hari ke 2 dah boleh makan briyani dah. Hari ke 3 memang dah tak ada rasa sakit atau ngilu. Alhamdulillah.
Zink memang bantu kecutkan luka. Sama macam time saya berpantang. Kalau nak lagi cepat sembuh leh tumbuk zink dan tabur kat tempat luka.


Berapa rm zink ni? Tak sampai rm 40 ade 120 biji. Macam2 boleh guna. Utk luka.untuk kesuburan. Utk rambut gugur. Ha...banyak kan...
Sekian kisah saya bersama zink! Heehe...;)
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH