Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, September 19, 2012

Air dan Bonus!

Hari ini saya nak cerita tentang air. Saya suka minum air. Malah saya pernah mendakwa air yang paling sedap di dunia adalah air kosong. Tak percaya? Cuba bila haus, anda minum air ais atau jus, anda mungkin perlukan bergelas untuk lenyapkan kehausan. Tetapi bila dengan air suam kosong, saya hanya perlukan segelas dan nikmatnya memang best!

Saya dulu tak suka minum. Penat emak dan ayah saya berleter suruh minum air. Mereka siap suruh ingat berapa gelas saya minum hari-hari. Tapi dulu saya ni sangat liat nak minum air.

Tapi semua berubah bila saya lahirkan syamil. Menyusukan anak perlukan si ibu minum air yang banyak. Sejak dari hari itu, saya tak pernah gagal minum air paling kurang 2 liter. Awal-awal dulu sampai jugak 4 liter sehari, lama-lama saya target 2-3 liter sehari. Saya perlukan air yang banyak kerana saya mengambil vitamin juga. TAKE NOTE: Jangan ambil vitamin semata ye.Kena di ikuti dengan minum air yang banyak so that vitamin tu akan berkesan dan meresap.

So, bila saya minum banyak, saya selalu conquer air kat rumah :P..air suam tu bukan senang nak masak dan nak tunggu sejuk. Ada 7 orang dekat rumah, so kena cepat.

Lepas ni saya nak cuba get clean water pitcher. Ramai beri testimoni tentang pitcher ini. Pakai pitcher ni tak perlu masak air. Jimat gas atau elektrik. I like! Bil elektrik melambung sebab guna kettle yang masak air dekat 20 kali setiap hari. Nak jimat dan nak minum air yang lebih sihat ? Jom tengok poster ini





Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau
 PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH