Pages

Follow US

Our Video

Monday, September 17, 2012

SET PENYUSUAN~

Di entri sebelum ini saya ada kongsikan tentang set penyusuan Shaklee. Tapi itu hanya secara umum. Jom kita tengok lagi apa lagi set penyusuan yang ada. :)

Untuk ibu-ibu yang menyusu dan kerap menghadapi masalah tentang supply susu, saya suka mengesyorkan tentang set ini :

SET 3M ~ Vita C + B-compleks + Alfalfa+ Vitalea + Ostematrix + Energising Soy Protein (ESP)

Set 3 M adalah untuk  ibu-ibu menyusu yang kurang susu, hanya mampu dapat 1 oz atau kurang setiap sesi, dan sesuai untuk ibu yang hendak relactation ( mengembalikan kembali susu)

SET B~Vita C + B-compleks + Alfalfa+ Vitalea

Set ini sesuai untuk ibu-ibu yang tiada masalah penyusuan, tetapi ingin menjadi lebih bertenaga dan mahu memberikan nutisi yang terbaik kepada anak mereka.

SET E~ Vita C + B-compleks + Alfalfa+ Vitalea + Ostematrix

Set ini pula sesuai untuk ibu yang kekurangan kalsium dan sering keletihan.


 Tetapi perlu diingatkan ye, konsep penyusuan yang asas adalah SUPPLY vs DEMAND. Jika anda mengambil mahu mengambil supplement2 di atas tanpa ada usaha dari anda, lupakan sahaja niat anda..:) Pengambilan supplement perlu berasaskan pada kekerapan pam dan DF, banyak minum air dan hindari stress!Saya bukan hanya menjual supplement tanpa ada hala tuju ya..perlu ada tujuan dan usaha yang seiring!

Boleh contact saya untuk sebarang konsultasi! 

Hubungi saya :

Rehana

0122319979 / PM saya di facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH