Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, September 11, 2012

Penangan ESP+Vita C

Nih testimoni dari saya dan orang ramai. :)

Sejak guna ESP da almost 2 weeks++, kulit jadi lebih anjal, gebu dan lembap..Sebelum guna ESP pun, kulit dah jadi bebas jeragat dan kesan jerawat yang timbul sebab consume vita-c

Saya minum ESP 3 sudu setiap hari.. Lepas tu saya rasa kulit makin lembap! Sangat gebu..so saya kurangkan sikit untuk seimbangkan keadaan kulit..:)

Dulu kat siku selalu kering, sekarang dah tak ada lagi dah!!:)

Bukan saya seorang kata..kawan-kawan, sedara mara yang tengok pun asyik cakap benda yang sama. Kulit pun bertambah cerah kerana vita- c mengurangkan pigmentasi...

Nak tengok bukti???

.

.


.

Hasil dari penggunaan ESP+ Vita C


ESP juga memberi tenaga yang berpanjangan pada saya. Pernah sekali tu, anak saya tak tidur dari  2 pagi - 6 pagi, tapi still boleh pergi kerja dengan jayanya! Malam nya pun tidur dekat pukul 1 pagi jugak..Kalau sebelum ni pukul 10 semua da flat...;)

Nak diet pun boleh! Selalu saya memang jenis yang ambil heavy breakfast, tapi kalau minum ESP alone pun boleh tahan sampai kul 12! Best kan?

Banyak lagi keistimewaan yang boleh dirasakan oleh setiap pengguna. Sudah terbukti keberkesanannya melalui ribuan testimoni!





Nak order?

Jom contact saya..

Rehana 0122319979
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH