Pages

Follow US

Our Video

Monday, September 10, 2012

Kehamilan

Sememangnya kehamilan merupakan saat indah dalam setiap hidup wanita. Ask me! I will say YES dan masih rindukan saat itu. Saya rindu saat saya membawa anak dalam perut. Comel je! Rindu nak pergi checkup dengan suami kat klinik. Ambil ubat-ubatan..For first time in my life, saya tak pernah fail makan ubat dan minum susu. Sebab apa? Sebab saya nak anak saya sihat dan kuat.

Nutrisi sangat penting bagi pembentukan janin. Bukan sekadar anak besar tapi tanpa nutrisi. Itu sudah salah konsep. Alhamdulillah, anak saya kecil tapi kuat. Cuba tanya suami atau FIL saya. Mereka selalu kata kaki anak saya kuat.

Saya punya conclusion :

1. Susu saya minum time pregnant ( time tu tak tahu produk shaklee) so minum susu ibu mengandung biasa. Tak pernah miss even 1 day! Kalau miss pun saya akan minum apa-apa susu lah, janji ada kalsium. Kalsium tu sangat penting ok! Baru tulang dan gigi anak kuat. Kalsium juga boleh membantu ibu mengandung iti sendiri time bersalin. Kena kerja kuat kan? So badan pun kena kuat. Senang kan konsep tu?

2. Susu ibu~ anak saya minum susu ibu. Alhamdulillah, mungkin itu juga sebabnya.

Alhamdulillah, saya melalui tempoh kehamilan yang sangat menarik. :) Tetapi sesetengah kawan-kawan kita macam-macam yang mereka hadapi. HB rendah, GBS, anak songsang, Keguguran, c-zer etc..

Saya nak share tentang set kehamilan dari shaklee

ostematrix
 OSTEOMATRIX ~ untuk sumber kalsium+magnesium
esp shaklee
 Energising Soy Protein~ Sumber protein yang mengandungi 9 asid amino

set vitamin asas
Ni saya panggil vitamin asas..:) 
Untuk pembentukan jantung yang sihat untuk bayi


Sini ada testimoni dari cutomer Kak suzi (Eizmierah),
testimoni set kehamilan

Berminat?
Boleh contact saya di 012-2319979 atau facebook.com/Rehanswardrobe







Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH