Pages

Follow US

Our Video

Thursday, September 6, 2012

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR


One step ahead...:)

Kenapa saya pilih Shaklee? Saya masih ingat semasa membuat research tentang penyusuan saya banyak kali terjumpa dengan blog atau web yang acap kali mengatakan tentang supplement Shaklee. Pada awalnya, saya langsung tidak tertarik apatah lagi untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ini.

Selepas kelahiran anak saya, saya mula berasa sangat penat apabila terpaksa berjaga malam untuk menyusu dan sebagainya. Jadi tergerak hati saya untuk mencuba supplement ini. Alhamdulillah! Sangat berpuas hati dengan outcome nya..:)

Nantikan entri yang lain mengenai produk yang saya telah gunakan.

Untuk harga dan pertanyaan tentang produk, sila hubungi saya seperti yang tertera di atas.
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH