Pages

Follow US

Our Video

Friday, September 7, 2012

Basic H- Super clean!Super Power

Basic H ini adalah pencuci yang FREE TOKSIK...tanpa bahan tambahan..yang bestnya Basic H boleh digunakan untuk pelbagai kegunaan..

Kenapa perlu penuhkan rak serbaguna anda dengan pelbagai pencuci? Hanya dengan sebotol Basic H boleh jadi multi task cleaner..hehe..dan yang paling penting..MENJIMATKAN...hanya dua hingga tiga titik sudah cukup...

Saya memang suka bab2 bersih2..simpan la satu botol di rumah anda untuk tujuan kecemasan juga.

Testimoni dari seorang pengguna
Anak saya demam sampai sehari suntuk. Saya saja cuba tuam basic H yang ada ..esoknya dah baik dah. Memang lepas tu Basic H kena jadi stok dalam rumah saya.

Basic H mempunyai 3 kali ganda penyerap haba..so simpan sebagai first aid adalah digalakkan. Tapi kenalah pergi jumpa doktor lepas tu ye..


JOM GET CLEAN!!

Berminat?

Sila hubungi saya  di 0122319979
Konsultasi free!




Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH