Pages

Follow US

Our Video

Wednesday, September 19, 2012

Susu Up Balik!:D

Ingat tak saya pernah cerita tentang susu saya down lepas raya hari itu gara-gara tak pam sepanjang seminggu cuti(hanya DF!)?

Bila saya kembali bekerja, susu saya turun. Saya mula risau. Tapi sekejap je, sebab saya fikir, lagi saya risau lagi down. Susu lagi tak mo keluar. So, saya beritahu husband, dia ok je. Tapi dia suruh keep pam.

1 oz+ kurang tau. Tapi saya senyap2 jer. Saya keep pam kat ofis. 4 kali sehari ( Masa nak pergi kerja dan masa balik kerja wajib!) Banyak kerja pun saya akan ambil masa untuk pam. Alhamdulillah 2 minggu tu kerja kat ofis tak banyak dan tak perlu turun ke production membolehkan saya boleh pam setiap 3 jam.

Lepas tu saya ambil ESP : 1 . sebab saya nak anak saya dapat nutrisi yang cukup 2. Saya nak try test keberkesanan ESP untuk saya.

Minggu pertama, tak ada perubahan pada kuantiti susu. Cuma susu jadi lebih pekat berkrim.Besh tengok. Tapi saya dapat bonus yang lain pula, kulit saya jadi makin lembut, lebih bertenaga dan kurus!
Baru kejap tadi orang tegur ' dah kurus sangat ni '

BONUS la tu kan???

Hari ini saya pam balik, alhamdulillah susu dah makin pulih seperti biasa. Bukan sebab ESP saje ye, sebab saya disiplin create DEMAND. Kerap pam & pam.

So, untuk siapa-siapa yang susu down tiba-tiba, check balik ye, PAM kena kerap, air kena minum 2-3 liter, jangan stress. Jangan dok beritahu semua susu dah down. Itu boleh jadi DOA! Usaha dan bertindak!

Siapa nak order ESP boleh hubungi saya..:) Ini adalah salah satu usaha juga..:)

Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH