Pages

Follow US

Our Video

Saturday, September 8, 2012

Set Penyusuan

Sebelum cerita panjang pasal produk shaklee ni, saya lagi suka share apa yang saya rasa melalui produk ini. Di entri sebelum ini saya ada janji nak kongsi cerita tentang set penyusuan yang saya ambil. Saya memang cepat penat, stress, kelam kabut dan tak terurus waktu mula-mula lahirkan syamil dulu. Rasa macam tak menang tangan terutamanya bila start kerja. Fuh..even tak masak (MIL masakkan), tak yah sidai kain (semua MIL da buat ) tp sy tetap rasa penat sebab tak cukup tidur. yelah, syamil suka tahajjud malam2..:D

So saya fikir saya kene ambil supplemen. Dari dulu lagi emak dah pesan kata badan saya lemah dan selalu kene selesema dan demam. Tapi waktu tu saya tak konsisten ambil apa2 vitamin. minggu pertama je makan, lepas tu terlupa, and last2 masuk tong sampah. Tapi bila dah ada anak, kita akan fikir untuk anak kan? Yelah, belum duduk rumah sendiri handle semua benda dah penat..bayangkan kalo dah pindah nanti...So saya mula mencari supplemen yang bagus. Survey punya survey saya pun buat keputusan untuk ambil Set B dari Shaklee


set penyusuan
Ok jom gali ilmu pasal set B ni...

Set ini untuk wanita yang tiada masalah penyusuan. Sebagai supplemen asas dan secara tidak langsung boleh tambah susu...dengan syarat...KERAPAKAN CREATE DEMAND@ KERAP PAM @ KERAP DF.

B-Complex

Vitamin ni dikenali sebagai vitamin anti stress. Boleh memekatkan susu, meredakan sakit kepala, mengurangkan keletihan mata, Yang paling penting kurangkan stress. Bila stress, susu pun susah nak keluar. So yang ni boleh bantu dalam mengatasi stress. 

Vita- C

Untuk tujuan kecantikan kulit dan menyeimbangkan sistem imun. Boleh kurang dapat selesema dan sakit. bukan langsung tak ada ya! Kulit muka pun jadi lebih anjal dan jeragat pun akan kurang

Vita Lea

Mengandungi pelbagai mineral dan dikenali sebagai multivitamin. Pemberi tenaga juga.

Alfalfa

Yang ni jarang yang pernah dengar kan? Vitamin ni salah satu cara nak boost up susu. Tapi kena minum air banyak ( 2-3 liter). Alfalfa boleh mengecutkan rahim, bertindak sebagai kacip fatimah dan mengurangkan keputihan.


Outcome dari saya :

Memang berbaloi untuk invest. Anda pasti tersenyum dengan hasilnya. Saya rasa kurang penat, kurang stress dan mampu membuat kerja secara multi task! Ramai tegur kulit muka saya cantik dan bersih. Mula-mula tak tahu sebabnya adalah kerana supplement ini. FREE FROM JERAGAT! Besh!

Nak beli?

Jom order dengan saya

Rehana
0122319979
rehanswardrobe@gmail.com
www.facebook.com/Rehanswardrobe

FREE DELIVERY UNTUK AREA GOMBAK DAN SUNGAI BULOH!











Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH