Pages

Follow US

Our Video

Tuesday, September 11, 2012

SET BERPANTANG !!

Siapa yang mahu cantik dan sihat selepas bersalin? Mesti semua pun nak kan?

Berpantang adalah satu fasa yang perlu di lalu dengan pelbagai emosi.Kajian menunjukkan wanita yang bersalin selepas 3-4 hari akan mengalami kemurungan,keletihan dan stress akibat perubahan persekitaran dengan kehadiran ahli baru dalam keluarga. Kalau anak sulung, lagilah tak ada pengalaman. Kemurungan boleh berpanjangan selewat 1- 2 minggu bergantung terhadap individu tersebut.

Banyak yang perlu di fikirkan oleh wanita yang baru bersalin ;luka yang belum sembuh, menyusukan anak, risau susu cukup atau tidak, risau penampilan diri, pemakanan yang macam-macam dan lain-lain lagi.

Set berpantang Shaklee menawarkan pakej yang menarik untuk mengatasi masalah -masalah tersebut.

Vita C- Mengembalikan kulit bebas atau kurang jeragat dan membina sistem imun badan. Penyembuhan sel kulit juga oleh vitamin ini

Vita B-complex - Anti stres. Untuk mengelakkan kemurungan semasa pantang

Vitalea - Multi vitamin yang diperlukan untuk badan kita selepas kehilangan darah ( elemen Iron dalam Vitalea untuk menambah zat besi)

Zinc - Untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka. 

Alfalfa - Untuk mengecutkan rahim dan sebagai perapat. Juga sebagai milk booster.



Set berpantang shaklee akan didatangkan dengan  Basic H.Kenapa saya sertakan basic H dalam set berpantang? Sebab Basic H boleh digunakan untuk macam2 kegunaan. Mencuci bekas jahitan semasa kelahiran pun boleh! Menarik bukan? Jom order...

Hubungi:
Rehana
0122319979
rehanswardrobe@gmail.com
www.facebook.com/Rehanswardrobe

FREE DELIVERY UNTUK AREA GOMBAK DAN SUNGAI BULOH!
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

© REHAN'S WARDROBE | Template Designed By MH